Kategorie

Realizacja zamówień

1. Zamówienia złożone w naszym sklepie online realizujemy zazwyczaj w ciągu od 1 do 4 dni roboczych (dotyczy towarów oznaczonych jako dostępne, status towaru "Jest"). Zastrzegamy sobie możliwość wysyłki towaru w czasie dłuższym niż 4 dni robocze w przypadku kiedy zamówiony towar będzie wymagał sprowadzenia od producenta lub jego wykonania. Każdorazowo w takim przypadku klient zostanie poinformowany o wydłużeniu terminu dostawy i w każdej chwili może wycofać się z zamówienia.
a. Realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu przez klienta zamówienia. Link z potwierdzeniem zamówienia znajduje się w wiadomości e-mail wysyłanej do klienta po złożeniu zamówienia w naszym sklepie.
b. Zamówienia nie potwierdzone w ciągu 4 dni roboczych będą potwierdzane przez naszych pracowników telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail.
2. Mimo dołożenia wszelkich starań prezentowane produkty mogę nieco odbiegać od rzeczywistych. Dzieje się tak za sprawą różnic w sposobie wyświetlania przez monitory kolorów produktów.
3. Przesyłki realizujemy od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
4. Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem krajowych przewoźników tj. Poczta Polska, DPD (wyjątkowo UPS). Wyboru przewoźnika klient dokonuje samodzielnie w momencie składania zamówienia. Ceny usługi przewozowej są zależne od rodzaju wybranej usługi transportowej u wybranego przewoźnika oraz wybranego asortymentu.
5. Zwrócić towar bez podania przyczyny można w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru do klienta. Nie dotyczy to towarów wykonanych na zamówienie lub sprowadzanych na zamówienie klienta. Zwrot towaru bez podania przyczyny nie obowiązuje klientów prowadzących działalność gospodarczą.